07.
Ukończyła pięcioletnie studia psychologiczne ze specjalnością psychologia rodziny oraz pedagogiczne studia podyplomowe. Jest certyfikowanym trenerem Treningu Umiejętności Społecznych I i II stopnia.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywa poprzez pracę w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, gdzie przede wszystkim zajmuje się diagnozą trudności szkolnych dzieci i młodzieży.
Na co dzień dokonuje analizy potencjału intelektualnego oraz rozwoju emocjonalno-społecznego, prowadzi terapię psychologiczną, a także pracuje warsztatowo w ramach psychoedukacji.
Ponadto udziela bezpośredniej pomocy uczniom, rodzicom, wychowawcom, psychologom oraz pedagogom szkolnym w postaci rozmów wspierających, mediacji i konsultacji.
Empatia, życzliwość, autentyczność i otwartość na drugiego człowieka to cechy, które ułatwiają jej nawiązanie relacji terapeutycznej i są szczególnie cenione przez dzieci i młodzież.