05.
Ukończyła pięcioletnie studia psychologiczne ze specjalnością psychologia kliniczna i neuropsychologia, studia licencjackie z zakresu pedagogiki specjalnej na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, pedagogiczne studia podyplomowe, podyplomowe studia z doradztwa zawodowego, podyplomowe studia w zakresie Edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Swoją wiedzę poszerza uczestnicząc w licznych kursach i szkolenia. Ukończyła kurs szkoleniowy przygotowujący do pracy z dziećmi i młodzieżą w nurcie poznawczo – behawioralnym CBT- EDU w Warszawie oraz kurs specjalistyczny Trener grupowy treningu zastępowania agresji ART. Obecnie jest w trakcie 4-letniego szkolenia z psychoterapii poznawczo – behawioralnej w Szkole Terapii Poznawczo – Behawioralnej Centrum CBT-EDU w Warszawie- ośrodku posiadającego rekomendacje Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB).
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, które zdobyła pracując w przedszkolach i szkołach jako psycholog szkolny, pedagog specjalny, doradca zawodowy, nauczyciel wspomagający, psycholog pracujący z dziećmi i adolescentami w placówkach opiekuńczo-wychowawczych , w rodzinnych pieczach zastępczych. Pracuje terapeutycznie z dziećmi i młodzieżą ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, z dziećmi z nadpobudliwością psychoruchową i deficytami uwagi, przejawiającymi zachowania opozycyjno-buntownicze, lękowe.
W kontakcie z dziećmi koncentruje się na zbudowaniu relacji terapeutycznej opartej na zaufaniu, poczuciu bezpieczeństwa, otwartości, zaangażowaniu i autentyczności.