03.
Ukończyła psychologię (specjalność: psychologia rodziny) oraz pedagogiczne studia kwalifikacyjne na UMCS w Lublinie. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje między innymi pracę w przedszkolu gdzie wykonywała obowiązki psychologa oraz nauczyciela wspomagającego.
Obecnie, od 5 lat pracuje w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, gdzie zajmuje się przede wszystkim diagnozą psychologiczną dzieci i młodzieży. W codziennej pracy wykonuje badania psychologiczne (diagnozuje m. in. poziom rozwoju intelektualnego, specyficzne trudności w nauce, niepełnosprawność intelektualną, szczególne zdolności, trudności w zakresie funkcjonowania społeczno-emocjonalnego, nadpobudliwość psychoruchową), prowadzi terapie, zajmuje się psychoedukacją rodziców, udziela pomocy nauczycielom, wychowawcom, psychologom i pedagogom szkolnym, prowadzi warsztaty dla dzieci, młodzieży oraz rodziców.
Regularnie poszerza i aktualizuje swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach.
W pracy z dziećmi i młodzieżą za szczególnie ważne uważa rozpoznawanie szerszego kontekstu ich funkcjonowania, środowiska rodzinnego, rówieśniczego, poszukiwanie zasobów i budowanie relacji opartej na zaufaniu. Ceni sobie pracę zespołową, konsultacje ze specjalistami z innych dziedzin, możliwość wymiany doświadczeń i szerszego spojrzenia na odczuwane przez pacjentów trudności.